Granloholm<3

hej bloggen, igår va jag med julia,tova,ante,linus,sofia och elina hade as kul, men tova och julia gick hem till sig efter en stund sen, sen pajade ante en lampa och kom ut en käringn och skrek på oss,sen fick vi inte vara där länge, Sofia stak in och ante,linus,elina och jag stack,haha sen skrek antes morsa att det va mat typ klockan 1 på kvällen haha knas.sen gick vi till skolan och linus la sig typ i snön och elina på han sen kom jag haha värdens kulaste kväll, idag ska jag vara med dom me får se vad som händer så kanske villan och en dra ut efter det så se..nu ska jag dra ut men julia så hinner inte blogga mer innan hon får typ damp på mig :P
Pussn

Linus fast litte suddig bild

hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0