Fika

Heej bloggen
igår va jag vet teo, Sornchai och moa hehe gick hem till teo och lyssnade på musik hahha teo va så ful aja
orkade inte blogga igår kom typ hem 12 igår så jag och moa satt  vid datorn ett tag sen satt vi på en film.
imorse åkte moa hem :( pappa sjusade ner henne till bussen för hon skulle åka till skolan
sen sommnade jag om så jag missade hella skolan vaknade typ 10 över 1 sen åkte jag ner på stan skulle åka och ficka med Erika så nu e jag hemma vet inte vad jag ska göra ikväll :P <3
få se ;)
imorgon ska jag träffa moa igen hon ska låna en mobil av mig..
sen på torsdag blir det att tatuera mig med tova Burvall kommer fan dö asså :O
har inte så mkt att skriva nu bloggar mer ikväll pussn!<3

Kommentarer
Postat av: daniella

fin blogg! :D

ska du tatuera in "pappa"? :))

2011-04-20 @ 02:01:12
URL: http://daniellajuliaeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0