MoaSvensson <3

heej bloggen
igår sov mooa hos mig vi hade fett kul va typ ute till 4 hehe och va med massa
idag har jag följt med moa på fottbollen men hon typ dog på plan hahah  :P <3 hon gjorde illa foten stakaren :/
sen fick vi skjus av hennes trännare hem till henne sen duchade sen sjusade moas mamma in oss till matfors cantrum så väntad vi på bussen men den skulle komma om en timme så vi gick och åt sen kom det en fucking lös häst springande hahahahah så jävla fult :P
frågade pappa om han kunnde hämta oss i stan men det kunnde han inte så han åkte och hämtade oss iställer hahah så jävllla knas asså hehe..
har nyss varit på affären och köpt godis moa sover här inatt igen enligt oss :P <3 XD aja nu ska vi gå ut och träffa litte kompisar blogga mera då jag kommer in hehe
Pussn!<3
Mooa svensson miin älskling <3!!
http://mooasvenssson.bloggplatsen.se/
Hennes blogg :d <3

Kommentarer
Postat av: MooaSvenssson-Patoiy

Nawh, älskade unge.... Jag älskar dig, kramiiiz!<3

2011-04-17 @ 03:50:02
URL: http://www.mooasvenssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0