Naawi

heej bloggen kunnde inte blogga igår för hade inget internet det pajade :(
igår åkte jag och mooa till Gävle gjortde inte på mkt igår va hemma och tog det lungt :) och va med melissa
vaknade typ 10 fixade oss åkt frukost sen gick vi ut träffade melissa igen sen nu så har jag nys kommit hem från en kompis :)
MooaSvensson e så gullig hon skrev en låt om min.. hon e så sööt !!
Älskar fan henne (Som kompis)
MooaSvensson älskar dig Bästavän!!
inget utan dig gumman <3 du e så jävla BÄST!!<3
Aja nu ska jag Moa och melissa ut blogga mer sen !
Pussn!<3




ÄLSKLINGEN !! <3
Kan inte fatta att hon skrev en låt om min så jävla guligt!!HeEHHE
MooaSvensson en äkta vän

Kommentarer
Postat av: Mooasvenssson

Nawhii! Jag älskar dig också syster.. För evigt så ska du vara min bästa vän! Och det finns inte ord som kan beskriva dig.

Jo kanske hundra.

Men det går ändå bara inte.

men jag kan säga så här.

Jag skulle gå igenom eld och vatten för dig gumman!

<3

2011-04-22 @ 14:53:37
URL: http://www.mooasvenssson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0