STAN<3

heej bloggen försov mig som vanligt idag... -.-
åkte ner på stan för att åka till skolan sen kom vicky och elin och ville att jag skulle följa med till donken så följde med dom ditt sen åkte vi till skoan hade en lektion sen sluta vi för min lärare va sjuk hehhe (Y)
efter skolan åkte jag ner till stan och träffade folk och ville till donken men ingen följde ju med :( <3
sen åkte ja hem med ceclia va hemma en stund och sen ner på stan igen och skulle träffa mooa min älskling <3
va på stan ettag sen skulle vi gå hem för moa hade inge busskort -.- men stannade och träffade  carro <3
sen gick vi hem med cecilia och mooa stannade där hemma hade sjukt kul tycker jag iallafall <3
sen åkte vi ner med moa på¨stan för hon skulle hem
så nu sitter jag här med cecilia som ska  sova här men nu ska va dra ut så bloggar kanse mer senare om jag inte gör något annat .. ;)
pussn!! <3
palla inte bry mig hur jag se ut idag !! <3
ByeBye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0