Stan<3

Heej bloggen! <3
kom nyss hem från stan har inte gjort så mkt idag varit på skolan hehe imorgon får man sovmorgon fett skönt  :P <3
sen efter jag hade slutar gick jag och mikke ner till stan hehe för han hade inge busskort gannska kul endå tog typ 15 minuter också plockade vi blommer men mikkke förstörde dom hehe  XD aa sen  har jag inte gjort så mkt mer träffade folket på stan sen åkte jag hem :P funderar om jag ska åka på uppethus idag på skolan(omjagorkar) ;P <3 IGÅR: va jah på pappas jobb och känade 300 kronor ganska duktigt tycker jag iallafall
hehe aja nu ska jag gå utt hörs senare
Pussn!<3
Blommorna  :D <3
Btw:SAKNAR DIG FETT MKT JOSEFINE FRISK :( <3

Kommentarer
Postat av: jjosefinefrisk

SAKNAR DIG MED GUMMAN !! :'((<33

btw, du kunde inte hitta en finare bild heller ?? XD

2011-04-13 @ 15:59:31
URL: http://jjosefinefrisks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0