Party sugen!

hejhej!
har varit på selångersmarknad idag med mamma och hennes kompis för josfin det jäveln kunde inte komma.
köpte en skit fin tröja med bettyboop på as gullig och lite mera sen började det ju regna skit kul, Sen fick vi stå i e jävla bil kö i nästan en timme..
ska ditt imorgon med tror jag för jag sak köpa en skit cool tröja med svampboob på hahah  så jävla skön asså bara för skojj skulle.
sitter ensam och har inget för mig mamma gick nys!
om ett tag kommer josefine!
få se vad vi hitter på är värkligen party sugen nu!!
måste ju ha kul innan skolan börjar eller hur då ;)
aja ni får ha det så bra så länge!
Bloggar KANSKE senare om jag orkar puss på er!


bild från igår med josefine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0