Svar på frågestunden!




amaliiii :

är det sant att du är trög!!??
Svar:hahah nej det är inte sant

Mona:
har du kille:
svar: nej det har jag inte men snart så ;)

Fazila:
Tycker du om meloner fortfarande?
Vad är ditt favorit djur?
Vad önskar du att du hade, någon sak?
Sorry för att jag inte köpte ngt på din födelsedag.
Vad är din favorit affär?
Vad gillar du mest i världen?
Vad tycker du om mig?
Svar:
Hahah ja det är klar att jag gör det! (melon är awesom)
Katt
jadu ingenaning,
mång affärer gina, h&m, bikbok,cudus finns fina kläder överallt nästa
dom som är mina närmaste!
Du är snäll du!

ramdom!
Vart gillar du mest om att vara?
Gillar du om rock and roll eftersom det står så på din bild med ros om munnen?
har du någonsin ljugit för någon av dina vänner?
Vad läser du för bloggar?
Kan du skriva 20 sanningar om dig själv?
går du i någon sport? :D
Svar: litte överallt
nej det gör jag inte tycket bara allt bilden va fin.
ja det har jag säkert gjort :/
Massor med bloggar mest mina kompisars ;)
helst inte
Nej det gör jag inte.
Btw, så kunnde du väll skrivit ditt namn och inte massa olika man ser ju att du har samma IP adress om du inte visste det!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0