Time bomb!

hejhej nu va det länge sen jag bloggade har haft mkt att göra..
livet är inte på topp nu men vad gör man liksom :)
har haft julia här sen torsdags tills igår vart knas med allt så hon va tvungen att åka hem
gjorde inte så mkt igår tog det bara lungt  bara
har haft mkt roligt för mkg dom senaste tiden.
älskar värligen min vänner!
tack för att ni finns här för mig

saknar värligen dig lars måste hitta på något någon dag eller vad säger du.
här kommer lite bilder lite här och där

En undrebara dag med Lars

ta ett äpple och njut magnus :)

Festen hos kevin!


Jag,Kevin och Lars

¨
jag och pamella!


Lars och göran!


Älskade juliaJurvan och jag <3


Love to you sweatheart


JuliaJurvan


dom som betyder mest i hela världen för mig! <3


mina sötnosar <3
jouline och pamella


danne,julia,jag o kevin


danne!
ni får ha det så bra ska kila nu puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0