00.44 FRUGAN PÅVÄGG

vart inte att träffa emelie för hon ska jobba imorgon den skitungen så jag fick inga pannkakor  :( 
men imorgon blir det att döda på kebbab city med vicky min fru för vi gifte och så e det och det kan ni inte ändra på haha jag och vicky har haft skit kul ska tamefanni mej ta och bli komiker eller vad tycker ni det tycker vicky iallafall.
sitter och vänta på att min älskade vicky ska komma med bussen fick nyss ett sms att hon sitter på bussen för saknar henne så JÄVLA mkt !!
fick nyss ett sms att jag skulle göra mat till henne men det kan ju hon ta och fett glömma säger ja bara!!
eller vi få se det bror ju på vad jag får heheh kanske måste vara snäll annars kanske jag inte får kebbab imorgon så ska ta och lagga mat nu till frugan min så hejhoppgummisnopp
Ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0