Färgar håret!

nu sitter man på golver medans vicky ska färga håret på mig rött få hoppas på att det blir bra!
går va det köng sov över hos vicky kollade på film sen fick vi grattis korv litte avis nu va mm trode väll det hoohiihaahhahhahii
sen blir det utgång har jag bestämt seru imorgon åker man till mamma och träffas min lilla bebis men nu har vi annat och tänka på tex hur det komer å meed mitt fina hår kommer döda vicky om det blir orange fiifaan inte fint !
Ajja puss hej lite svårt att skriva då hon vrider på hurvudet mitt hela tiden och det gör faktiskt ont så puss hej!! <3
finns ingen underbarare en dig (och nu klagar hon om allt jag ska byta bild med fuck that!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0