KÖNG!!

TjaTja
Bloggen
Har glömmt blort att blogga helt och hålletn asså shit sorry :)
Alla som tjatar på att jag ska blogga  så nu jävlar
Lördad: sov pamella mig sötnos och tovaburvall mig FRU vet ni ;) sen kom erikBruvall och Joel
vi hade riktigt kul sen kom sebbe och oliwer dom cyxlade till skb från sundsvall bara för 2 cigg riktiga idioter hhahah  XD ' vi va typ upp hella natten
Söndag:så sov pamella o här och martin hennes kille då hade vi också kul
Måndag(Idag): så ska pamella och martin också sova här har ätin pizza idag sen ner på stan och träffa alla folket som jag har saknat Fick många kramar också för er som undrar hahah vet att ni gör det men aa iallafall
imorgon blir det gatufesten men vicky sen ska hon sova hos mig så kommer bli kul få har man haft kul i 4 dagar i rad för då man e med vicky så blir allt kul hahha Älskar dig Vicktoria and you know it men nu ska jag kolla på film så PUSSPÅER!!! <3
bloggar imorgon och orkar inte lägga upp bilder nu så ni får faan ta och nöja er med det hära puss nu då :) <3
XOXOOXOXOX:LovisaAnderssonRoos
Ps: jag e så jävla KÖNG!! <3¨
minn älskling så dra alla MOHAHAHAH <33
ÄLKAR DIG BARNDOMSVÄNN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0