Dycket

Tja tja bloggen
Riktigt nice dag idag asså.
Har nys kommit hem från dycket i njurunda har varit och sola O badat med julia,Tova,Sofia,pam,Joel,Sebbe,oliwer och Erik har haft skit kul sen kom Johanna och sofia persson dit Riktigt nice
Sen gick all vi och köpte pizza sen åkte vi hem och på bussen träffade jag miin Söt-Nos Lisa sammarsson som jag inte har träffat på läng :) <3 Är as tröt så orkar inte skriva så mkt mera.
imorgon ska jag förmodligen sova hos lisa kommer bli KÖNG!
Men laddar upp bilderna från idag Och bloggar mera Imorgon
Pussn! <3

Bilderna från stadsvandringen med angelica Haha men Jag och angelica orkade inte gå så vi solade vid ån ;)


Angelica<3

Miina Fiin blommor hahah <3

Bilder Från stan innan vi åkte till njurunda <3


JuliaHagel minn lilla sötnos <3


Joel och tova :)


Julia och helin

Jouline <3

Helin och juliahaagel

Hazal,Tova och julia <3

Bilderna från dycket!!  ;)<3


Haha stackars tova hon vart i kastad av Joel ;)
Och julia av sebbe sen märkte julia att hon hade sin mammas bank kort i bh (HAHA)

oliwer

Joel , sebbe och julia


Erik Burvall

Haaha spänisen :)

Tova Sofia Och pam <3

Erik och oliwer

Haha lilla Tova <3

Pamella <3


Jag och tova :) <3

Julia och sebbe

Jaag (LovisaAnderssonRoos) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0