kommer inte kunna blogga!! :/

HejHej!
Har inte kunnat blogga för det har blivit så mkt knas
Nu igår sov josefine hos mig och det vart inte så lyckat Haha tänker inte säga vad vi gjorde :P
Aja kommer inte kunna blogga på 2 veckor kanske om jag inte använder mobilen får väll se hur det blir
Kommer inte kunna blogga för jag ska åka bort från sundsvall och kommer antagligen inte få tag på någon dator häller men man vet ju aldrig.. :)
Har tappat bort usb till mobilen och kameran så kan inte ladda upp  bildet men ska köpa en ny
och då blir det bilder  ;) <3
sitter och väntar på att min och josefins kladdkaka ska bli klar fett gott aja ha det så bra
Pussn! <3
Jag och josefin <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0