Stan med Brudarna! <3

TjaTja!
sitter och vänta på att Elina ska ringa mig kanske ska åka till granloholm snart ..
Har haft ute dag på skolan idag så jävla varmt ute ju :P
sen åkte jag hem och byte om ner på stan men elina tova hazal julia sebbe joel pamella moa och massa mera haft skit kul satt och Dunkade musik, åt jordgubbar o solade  <3
och träffade sen mooa svensson patoiy hon e helt underbar och förstår dig värligen hur du ha det gumman..
kommer alltid finnas för dig bara så du vet du är så jävla underbar som jag har sakt så ahr jag aldrig träffat något bättre mäniska en dig.

ihelgen kanske man ska ner till härnösand med mooa får hoppas på det bästa ! <3
har inte så mkt mer en att säga blogga mera senare (och läger inte bilderna från idag på stan)
men tyvär så är det inga många för mig mobil dog  :( <3
men ha det så bra ska ut nu och bli BRUN!

Pussn! <3

Kommentarer
Postat av: mooa svenssson

Hahahha PUSSN'<3

2011-06-08 @ 22:44:18
URL: http://www.mpayotiysve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0