TovaBurvall och JuliaHagel

tja tja bloggen kunde inte blogg igår hade annat kul för mig.
Hahah va utt med julia sebbe tova joel och tova spyde så fick hålla upp hennes hår och sprang runt och visade troserna hahha för sebbes mamma sen åkte vi ner och åt på mc idag på morgonen
Sen åkte vi till och åt kebbab pizza och nu sitter jag och pratar med sötungarna pallar itne skriva allt jag har gjort så det blev kort idag :) <3
Har haft skolavslutnign har färgat håret och gjort fläta på sidorna mkt vackert :)
kommer lite bilder från datorn men pallar inte ladda upp från kameran och mobilen
Ha det Pussn!!<3
av min söta tova burvall :) <3
Älskar dig gumman <3
Jaag och tova <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0