MoaSvensson <3

HejHej!
har nys kommit hem från stan har varit med miin älsling mooa <3
Vi har haft fett kul :)
Saknat att vara med hemme skjälv ;)
har varit på skolan idag och gjort typ någon glas-box men sandra hahah skulle blocka jord och he i växte och hon vart typ as rädd Och Sprang därifrån också skrek mamma!!!! hahha fan vad jag garva :)
Fittit jävla väder nu asså oskar och allt HATAR OSKA HAHAHAH XD
sitter och prata med cecilia hon e as rädd och vill att jag ska sova hos henne hehhe hon är så gullig min lilla sötnos<3
*imorgon ska man på stan eller birsta och köpa skolavslutningskläder med cecilia och andra kläder för folk ta ju allla min kläder så nu har jag snart inga kvar :/ <3
Bloggar mera imorgon PUSSEN!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0