MÖTEN!! FUCK IT

Hejhej !
Känner min så duktig idag har varit på alla lektioner idag Riktigt bra!
Asså hatar onsdagar varenda sov-morgon man har så ska man alltid på möten fan vad sur jag blir!!! :@
Fick man åka till polishuset idag jätte kul tycker jag det va eller inte fråga mig inte vad jag har gjort.. -.-
Har inte så mkt att säga mer har träffat mooa idag på stan och massa andra åkte hem och nu vete fan vad man ska göra sitter och lyssna på musik och ta det lungt få se senare vad som händer, kanske åkte till granloholm och träffa lisa och tova saknar miina knasbarn<3
Blogga senare om jag ha tid :) pusspuss!!
Hehhe Jaa jag och tova vi är litte cp när vi är tsm :) <3
Saknar dig TovaBurvall :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0