dåliguppdatering!

Hejhej bloggen förlåt för att jag inte har bloggat något men har varit upptageln!

lördags: va det ju tjejkväll  hos mig för tova fyllde år va jätte kul :P
Hahha inga komentarer på kvällen ni som vet

Jag och busfian! <3

Julia och jag :)

jag och fjunis!
som värkligen ser ut att villja va med på kortet :)

söndag: jag och pamella sova sen åkte vi till granloholm!

igår: hade skit kul igår va med pamella efter villan och dom dära :) vi brukar aldrig göra något efter villan men det gjorde vi hahah jag och pamella hållde på att dö för vi skrattade hela tden och jag snurrade på gruset så jag råkade ramla  sönder :( sen va det så jävla kalt vid halv 12 så då drog jag alla hem

Idag: vaffaaan gör jag uppe nu liksom klockan 8 på morgongen !
klockan 2 blir det birsta med Pamella och julia :)

Onsdag: blir det övernattnign på villlan då ska jag julia och pamella ha skit kul :) 
Bloggar senare ska ut och röka nu sen sova igen skit trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0