hahah klart jag lever!

hejhej!
ja jag lever!men har inte kunnat blogga för mamma har inte något internär just nu :(
har nyss varit på carlos och ätit pizza med pamella det busfröet! ;)
va på skolan igår längre en vad jag brukar för gick på bilden med sornchai och adam sen vart bild läraren sur på mig..
skulle rita på min map vad som beskriver mig då ritade jag pengar bank kort där det står pappa betalar och ritade ciggpaket och en ABSOLUT VOKDA flaska haha för tydligen beskriver det mig hhaha ;)
så hon vart skit sur.. hahha tycker jag va kulkul så nu måste jag rita något vackert hur jag är på vardagarna Höhö!
imorgon blir det stor handla med pamella på birsta!
förstår inte vart mina pengar tar väggen har gjort slut på 2000 på några dagar shiitt!
och det är inget nödvändigt jag har slösar det på..
sen på kvällen får vi väll se vad som händer hehhe ;)
aja nu ska jag hoppa på pamella för hon är efterbliven
hoppas nu blir nöjd nu att jag har gjort ett inlägg efter allt era tjaj hahha!
PUSSN!!

jag på bilden mohahahha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0