im moving on!

Hejhej
sitter här med josefine nu som ska plattahåret..
gårdagen va sjukt nice hade så mkt kul!
va med kompisar sen gick vi och träffade josefine runt 2
va skit nyckter kan jag säga eller va jag hahha..
fyyfaaan vad kul jag hade..
somnade vid 6 för jag och josse låg och pratade.. :)
och mona somnade direkt när vi kom hem.
fick gå enda från skb til granloholm med penis adam och mona, och det va bara jag och penis burvall som va riktigt fulla shitt asså..
Köng det va..
sitter man här och väntar på att josefine ska bli klar och mona ska komma.
för hon följde med adam till bussen han kom och hälsade på en stund :)
vet inte vad jag ska säga mera..
men vart knas igår kväll för en vis person vart sur på min och penis bara för att vi pratade så nu vill han inte ha något med mig att göra..
men aa inte upp till min om han vill förlora mig..
men är glad att jag fick träffa josefine iallafall för hon gör mig alltid på bra humör.
Älskar dig otroligt mkt gumman !!
aja ska gå och fixa mig nu skriver senare pussn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0