så mkt att göra.!

Suck!
nu är det såhära att jag har inte så mkt tid att blogga fast jag vill det men vad ska man göra..
det är derför jag bloggar så sällan.
har ju färgar håret för några dag sen med pamella :)
har gjort så mkt roliga saker det senare tiden faktiskt, kanske för att lars och jag har alltid kul:)
igår va jag med pamella erik och sebbe och hade otroligt kul skrattade så mkt så jag trode jag skulle dö!
sen gick pamella hem för hon ska plugga hela tiden (ogillar).
efter hon hade gått gick jag ner på villan och va med tova mona och dom dära.
I lördags eller fredags så va vi hos kevin och kollade på tv och åt pizza mona och jag åkte hem vid 2tiden.
idag blir det villan men pamella mona och tova :*
ingenaning vad som händer i helgen för pamella ska ju till stockholm :(
men blir väll kul endå utan min lars.
mona ska sova här på lördag så blir det att ha kul!
vet inte vad jag ska skriver mera..
ha det så bra så länge :)
Pussn!

bätter bild på hur håret vart :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0