everybody likes shots! Patron on the rocks and I'm ready for some shots

då sitter rishögarna i kära tvrummet igen.
idag blir det att åka till gävle eftersom vi inte åkte igår..
igår fick jag och lars gå till skb från granloholm fyfan säger jag bara, och sen halva vägen tillbacka också för jag råkade tappa lars väska hohoh. dumma mig.
vi va hemma vid 22 och sen träffade vi juanpablo och marcus en stund.
eller marcus va kvar länge till halv 2.
fick jag sitta forever alone på min brors rum vid datorn.
sen när man går in i sitt fina rum så har dom förstört hela rummet för dom hade tydligen brottats dom jävlarna.
säger bara LARS DU FÅR STÄDA SJÄLV!

'får se vad vi hittar på idag.
ha det så bra så länge.'puss puss '


kommer sakna dig bubben!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0