you are my everything

 
 
 
världens text av världens bästa julia
Den stora frågan är hur jag ska klara mig utan dig.. min andra halva, den där bättre halvan, hur ska jag klara mig utan dig. jag älskar ingen som jag älskar dig, själsyster . ch skrattet som bubblar upp i närheten av dig, För jorden runt-resor utan krav eller måsten Ska vi leva livet på en strand någonstans Och hur mycket nya människor vi än träffar Så kan ingen ta den platsen vi har för varandra För det är bara du som får mig att skratta När mina kinder är blöta och jag vill ge upp Och det är bara jag som riktigt förstår Att man måste ge dig luft att andas Om man vill komma riktigt nära till slut Det är bara med dig jag vågar drömma på riktigt För ingen annan stannar speciellt länge. jag vet att du har det värre än någonsin nu Och att du inte riktigt vet vilken väg du ska ta för att klara det. Men kryp upp i mitt knä för en liten stund, Här är du allt utan att behöva vara någon alls. Och alla minnen spelas upp under ögonlocken likt filmer Samtidigt som tårarna letar sig ner på kinderna, Jag tappade dig två gånger redan och nu ännu en gång och den här gången vet jag inte när jag får träffa dig nästa gång vilket gör det tusen gånger värre. Forget about the shit that we've been through I wanna stay here forever and always. Du får viska vad du vill, Även om orden bara är tomma och gråa För vad jag bryr mig om är att höra dina andetag , Och visst kan alla göra misstag , Men det räcker aldrig som ursäkt. Folk säger att för alltid inte finns Men vi är fast i en evighet , Och jag håller din hand så hårt jag kan För jag ska hålla mitt löfte, Ensam blir du aldrig.Standing here in front of all of you, I wanna stay here forever and always. Jag gjorde det med din hand hårt i min Och jag skulle ta alla risker i världen för dig, Om du lovar att aldrig släppa mig. Nothing can stop us now För vi är starkare än världen. Jag kommer älska dig tills den dagen då en stum man berättar för en döv man att en blind man såg en man utan ben gå på vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0