saknaden är stor..

Hejhej!
för alla ni som inte o frågar vart jag så är jag tyvär i gbg..
ska vara här i en månad nu o saknar redan alla i sundsvall.
o vissa mera!
saknar lars skittaaaa mycket o älsklinger så klart.
va på stan igår o köpte strumper o en tröja hahaha o glass ofc.
snart är ciggen slut o vad faan gör man då kommer komma hem som en snäll flicka tror mamma iallafall.
men bara för hon skicka mig så lång bort från mina älsklingar så ska hon få se..
vart ingen bra valborg iallafall inte för min del jag o lars som hade planerat så bra sen fuckade det sig totalt..
vart ist att sitta i en bil hela dagen från 4 på dagen till halv på kvällen.
fick man ett samtal också från marcus den jävlen som skrämde ihjäl mig.
JÄVLA FYLLON ALLIHOPA ;)
men vänta bara då jag kommer tillbacka ska ta igen allt jag kommer missa totalt allt!.
kan jag bara säga. hoho
ska ta något att äta nu eller gå ut på en cancerpinne.
ha det så bra så länge få se när nästa inlägg kommer puss o kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0